Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Τελειώνοντας τη σχολική χρονιά και το πρόγραμμά μας, ας αφήσουμε τα παιδιά να μιλήσουν μόνα τους για αυτό...


Το πρόγραμμα ήταν τέλειο. Αρκεί να συνεχιστεί και του χρόνου. Το πρωινό που κάναμε ήταν εκπληκτικό γιατί ήμασταν όλοι το ίδιο το ίδιο ντυμένοι και δείξαμε στα παιδιά του σχολείου κάτι ωραίο. Η εκδρομή στα Χάνια ήταν ωραία αλλά η πιο τέλεια εκδρομή ήταν στη Μελιβοία γιατί το μονπάτι ήταν τέλειο και η θάλασσα το ίδιο. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟ!!!!

Ιωάννα Φιλοκώστα




Το πρόγραμμα ήταν πολύ ωραίο. Η γιορτή πρωινού μας έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε να τρώμε σωστά.

Βάσω Μουστάκα



Το πρόγραμμα ήταν τέλειο. Μάθαμε πως πρέπει να τρώμε υγιεινά. Ο περίπατος που πήγαμε ήταν καταπληκτικός. Βρεθήκαμε μέσα στην φύση και το οξυγόνο. Από το πρόγραμμα κρατάω τις εκδρομές με τους φίλους μου και τα πανέμορφα τοπία που είδαμε.

Μαρία Μουστάκα




Το πρόγραμμα που κάναμε ήταν καταπληκτικό. Πήγαμε σε διάφορα μέρη και τα περάσαμε πολύ ωραία. Και στην καινούρια χρονιά θα ήθελα πάλι να κάνουμε το ίδιο και να πάμε πάλι τέτοιες όμορφες εκδρομές!!!

Λεωνίδας Λέκκας



Η εκδρομή και γενικά το πρόγραμμα ήταν πολύ ωραία και αποκομίσαμε πολλά από όλο αυτό. Το υγιεινό πρωινό που διοργανώσαμε ήταν μια καλή ευκαιρία για να τρώμε υγιεινά.

Δέσποινα Ζιάκα




Το πρόγραμμα ήταν πολύ τέλειο. Πρώτη φορά κάνω κάτι τέτοιο. Δεν έχω λόγια να το περιγράψω.

Μαρία Χιούσα




Το πρόγραμμα ήταν πολύ ωραίο και μέσα από αυτό μάθαμε πολλά για την υγιεινή διατροφή. Σε όλες τις εκδρομές όπου και συμμετείχα πέρασα υπέροχα!

Κωνσταντίνα Νεφέλη Τσαγγάρη




Το πρόγραμμα ήταν ανεπανάληπτο, τέλειο και jet!!!

Χαράλαμπος Νάχαμος



Το πρόγραμμα που κάναμε μου άρεσε πολύ. Διασκέδασα πολύ, έμαθα πολλά πράγματα για το πρωινό. Επίσης και οι εκδρομές που πήγαμε ήταν πολύ τέλειες. Εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ.

Σουλάι Αρμάντος




Το πρόγραμμα μου άρεσε γιατί μου έμαθε πως να τρέφομαι σωστά.

Αντώνης Κουτσής



Είναι το καλύτερο πρόγραμμα που έχουμε κάνει. Κάναμε πολλά πράγματα και θα ήθελα και του χρόνου να ξανακάνουμε.

Χρήστος Δημόπουλος




Το πρόγραμμα μου άρεσε. Το πρωινό μου άρεσε πολύ, αλλά μου άρεσε περισσότερο το περπάτημα. Την εκδρομή στο Πήλιο δεν ήμουν αλλά από ότι μου είπαν τα παιδιά ήταν πολύ ωραία και θα ήθελα να πήγαινα κ εγώ!

Ντέιβις Κούρτη



Το πρόγραμμα ήταν πολύ καλό κατά τη γνώμη μου. Ήταν όμως μια εμπειρία η οποία όμως τελείωσε.

Θοδωρής Τσιάντος



Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα γιατί χωρίς την πολύτιμη βοήθεια τους δεν θα καταφέρναμε κάτι τόσο καλό!!! 
Να είστε πάντα καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα με υγεία & ευεξία!!!

Η καθηγήτρια τους 
Γιώτα Δραγατογιάννη


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου